Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

25 Şubat 2012 Cumartesi

Aşk Oyunu




Sev çok sevil, sevilmek güzel şey
Aşk bir kaç kere gelir, sen anlamazsın geri döner
Seninle de olmuyor, sensizliğe alışmalı,
Artık beni korkutmuyor, senden sonra ki yalnızlık.

İstedim ki sonuna kadar sürsün,
İsterdim ki kaderim bir kez yüzüme gülsün,
Hayat sensiz de vardı yine devam edecek,
Aşkın hala yaşarken kalbimde.

Sen unutsan da fark etmez,
Sana aşık olmayı sevdim ben
Bitti bitmesi gereken yerde,
Derler ya herşey tadında güzel.

Eskisi kadar seni özlemiyorum,
Alışkanlık şimdi hasretin bende,
Bitti bitmesi gereken yerde,
Derler ya herşey tadında güzel.

Eskisi kadar seni özlemiyorum,
Alışkanlık şimdi hasretin bende,
Zannetme yanına kalır ahım,
Ödenir bir gün bedeli yalnızlıkla.

Şiir/Şarkı sözü: Sema Yıldırım


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SEMA YILDIRIM

Şiir sevenler, http://www.facebook.com/pages/sema-yıldırım/165007503563345 adresinden şiirlerimi, yazılarımı, güncel haber ve videoları takip edebilirsiniz. İlginiz için teşekkürler...

Hakkımda

Fotoğrafım
Denizli, Türkiye
Şiir sevenler http://semayildirim.net adresinden sesli şiirlerimi, bestelerimi dinleyebilirsiniz.