Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

25 Şubat 2012 Cumartesi

Özür dilerim



Gözlerim kilitlendi gözlerime o gün,
Bir yanım olmaz diyordu, bir yanım sen,
Yaşam seni hissettiğim yere kadar yaşamdı biliyordum,
İlk defa istiyordum, senin de beni çok sevmeni...
En başında korktum bu duygudan,
Kalbimle savaşıyordum,
Aşk hayaldir diyordum, imkansızın peşinden gitme,
Sonra sonuna geldik bu güzel hayalin,
Acı gerçeği tokat gibi çarpınca yüzüme,
Senden nefret bile edemiyordum.
Beni unutmak istiyorsan unut,
Sensiz de geçecek günler,
Ve son yoksan yine aşk var...
Özür dilerim seni sevdiğim için,
Çok üzgünüm zamanını almışım,
Meğer ne safmışım, sana inanmışım,
Çok kızıyorum kendime,
Beni nasıl aldattın?
Özür dilerim seni zorladığım herşey işin,
Yine de mutlu ol, beni mutlu ettiğin kadar,
Ben seni yaşadım, benim olduğunu zannettiğim ana kadar...
Yaşadıklarımız gibi güzel,
Seni tanıdığım ilk günkü gibi,
Yine sevdiğim sen gibi kalacaksın bende.

Şiir: Sema Yıldırım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SEMA YILDIRIM

Şiir sevenler, http://www.facebook.com/pages/sema-yıldırım/165007503563345 adresinden şiirlerimi, yazılarımı, güncel haber ve videoları takip edebilirsiniz. İlginiz için teşekkürler...

Hakkımda

Fotoğrafım
Denizli, Türkiye
Şiir sevenler http://semayildirim.net adresinden sesli şiirlerimi, bestelerimi dinleyebilirsiniz.