Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

23 Mart 2012 Cuma

Yalnız adam...






Aklımda birçok soru, sana bu sitem bu feryat,
Hayat oyununda ben bir kadın, işim çok zor seninle...
Aşk adamı değilsin anladım, oyalama artık beni,
Kimde kaldıysa aklın ona git, aldıkların yetmedi mi?

Nereden geldin, şimdi nereye gidiyorsun?
Senin derdin aşk falan değil,
Kendinle kalma korkusundan...
Şefkatinle, hiddetinle yine de seni sevdim ben,
Bana hiçbir borcun yok gidebilirsin...
Aşkta kanun böyle,
Senin insafın yok mu yalnız adam.


Şiir: Sema Yıldırım

Şiirde Saklı Tesellim Kitabından Yalnız Adam isimli şiir...

1 yorum:

  1. Evet belki yalnızım ...ama yalnızlığım aşk adamı olmadığımdan değildir..... sadece benim aşkımı hakedecek birini bulamamadan geliyor benim yalnızlığım....Çünkü ben sevdimmi ölürcesine .. bağlandımı çözülmemecesine.. sevdiğim bağlandığım için yalnızlığı seçtim

    YanıtlaSil

SEMA YILDIRIM

Şiir sevenler, http://www.facebook.com/pages/sema-yıldırım/165007503563345 adresinden şiirlerimi, yazılarımı, güncel haber ve videoları takip edebilirsiniz. İlginiz için teşekkürler...

Hakkımda

Fotoğrafım
Denizli, Türkiye
Şiir sevenler http://semayildirim.net adresinden sesli şiirlerimi, bestelerimi dinleyebilirsiniz.