Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

22 Mart 2012 Perşembe

BEN MASUMUM



Kendim olabilmek için verdim savaşımı,
Kayıplarım da oldu kazancım da...
Bir bedel ödemem gerekiyorsa hatalarım için,
Kendimden vermeliydim,
Yani bedelini yine kendimle ödedim.
Ben masumum hayat bir oyunsa eğer,
Gerçekler hep daha acıydı hayallerden
Aşkı yaşayınca sevgiye sığındım,
Kuralsız, riyasızdı, içtendi benim aşktan anladığım,
Aşk bir oyundur derlerdi hep anlamamışım...
Ben masumum yalnızlık bir cezaysa alnıma yazılan,
Dostluklar bir sözle bitebiliyorsa,
Kalbim en çok terkedilince acıyorsa,
Ben masumum kırdıysam eğer birilerini,
Daha çok üzülmemek uğruna
Sevmeye doymayan kalbimi hep susturdum her haykırışında...
Güçlüyüm diye gurur duymuyorum,
Güçlü rolüne büründüm sadece,
Aslında içimden ağlıyorum...
Ben masumum değeri yoksa zamanın,
Verdiklerim değil, aldıklarım söz konusuysa,
Bencilse yürekler, acımasızca sözler,
Beni daha fazla kendime düşman edemezler...
Umrumda değil hayatın bana layık gördüğü rol,
Kendim olabilmek için verdim savaşımı...
Kazançlarım da benim kayıplarımda,
Ben masumum hayat bir oyunsa,
Hep açıktı yüreğim, kendimi gizlemedim,
Olduğumdan daha başka biri olmayı hiç istemedim.

Şiirde Saklı Tesellim Kitabından Ben Masumum İsimli Şiir...

Şair: Sema Yıldırım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SEMA YILDIRIM

Şiir sevenler, http://www.facebook.com/pages/sema-yıldırım/165007503563345 adresinden şiirlerimi, yazılarımı, güncel haber ve videoları takip edebilirsiniz. İlginiz için teşekkürler...

Hakkımda

Fotoğrafım
Denizli, Türkiye
Şiir sevenler http://semayildirim.net adresinden sesli şiirlerimi, bestelerimi dinleyebilirsiniz.