Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

23 Mart 2012 Cuma

Aşksız Kaldım...








Kimseye anlatamam aşkın tarifini,
Allahım sen bilirsin, yalnızca benim içimi...
Aşkı bilirken, aşksız kaldım,
Onla da olamadım, onsuz da yapamadım.


Şimdi kalbim başka bir gönül elinde,
O beni seviyormuş, ben sevmesem de
Kalbim iki yarıya bölündü sanki,
Onu da özlüyorum, onsuz olmayı da.

Bir başkası vardı bir zamanlar,
Ona aşıktım hem de deliler gibi
O zannederken yaşamı, onsuz olmaz derken,
O şimdi bensiz mutluysa, istemem geri gelmesin.


Anlayacağın yaralı kalbim,
Aşkını özledim, o şimdi nerde?
Umrunda olsam, arayıp bulurdu beni,
Hayat onsuz geçecek,
Hiç aldırmadan geçer de.

Şair: Sema Yıldırım


Şiirde Saklı Tesellim kitabından Aşksız Kaldım isimli şiir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SEMA YILDIRIM

Şiir sevenler, http://www.facebook.com/pages/sema-yıldırım/165007503563345 adresinden şiirlerimi, yazılarımı, güncel haber ve videoları takip edebilirsiniz. İlginiz için teşekkürler...

Hakkımda

Fotoğrafım
Denizli, Türkiye
Şiir sevenler http://semayildirim.net adresinden sesli şiirlerimi, bestelerimi dinleyebilirsiniz.