Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

23 Şubat 2012 Perşembe

Aşkların en güzelini yaşamak istiyorum

Sözümde herşey yüreğimde değil,
Dilimde sevdan, elimde değil,
Yanıyorum ateş senin elinde,
Söndürme içimde sevdanı, küle çevirme.





Ne olur hiç konuşmadan, anlamaya çalışmadan,
Yüreğimden yüreğine giden bir yol bulsam, içeri dalsam
Bedenin de ayrı bir ben, içimde başka bir sen,
Ömür kısa geçiyor zaman, bir kez daha seni kaybedemem.

Aşkların en güzelini yaşamak istiyorum,
Seninle doğdum yeniden, ölmek istemiyorum
Benimle aynı şeyleri sende hisset istiyorum,
Beni gönül gözünle gör, öyle sev istiyorum.

Şiir/Şarkı sözü: Sema Yıldırım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SEMA YILDIRIM

Şiir sevenler, http://www.facebook.com/pages/sema-yıldırım/165007503563345 adresinden şiirlerimi, yazılarımı, güncel haber ve videoları takip edebilirsiniz. İlginiz için teşekkürler...

Hakkımda

Fotoğrafım
Denizli, Türkiye
Şiir sevenler http://semayildirim.net adresinden sesli şiirlerimi, bestelerimi dinleyebilirsiniz.