Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

26 Mart 2012 Pazartesi

Aşk Ateşi








Sen varsın gönlümde başkası yok ki,
Bunu anlatmak öyle zor ki...
Seni düşününce bahar geliyor sanki,
Sen yoksa mevsim hep kış, buralar öyle soğuk ki.

Seni hatırlayıp kaç kere,
Bin kere daha unuttum
Sorma nasıl dayandım sensizliğe,
Gönlümü nasıl avuttum.

Aşk ateşi yanar hep içimde sönmek bilmiyor,
Gezdiğimiz yollar seni hep bana soruyor
Her defasında kendime seni yasaklıyorum,
Gel gör ki bu deli gönlüm yasak nedir bilmiyor...

Şiir/Şarkı sözü: Sema Yıldırım

2 yorum:

  1. Sema Hanım maalesef Aşk'ın gözü kör..
    Şiirleriniz çok güzel payşalımlarınızın devamını diliyorum..
    sevgiyle kalınız..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ilginiz için. Sizlerin ilgisi oldukça şiir yazmaya devam edicem. Şiirle ve dostlukla kalın.

      Sil

SEMA YILDIRIM

Şiir sevenler, http://www.facebook.com/pages/sema-yıldırım/165007503563345 adresinden şiirlerimi, yazılarımı, güncel haber ve videoları takip edebilirsiniz. İlginiz için teşekkürler...

Hakkımda

Fotoğrafım
Denizli, Türkiye
Şiir sevenler http://semayildirim.net adresinden sesli şiirlerimi, bestelerimi dinleyebilirsiniz.