Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

23 Şubat 2012 Perşembe










        Senden Öğrendim


Sebebini sorma bu umursamazlığın,
Bırakıp gittiğin gün senden öğrendim
Herşeyi boş verdim, sendin gerçeğim,
Yalanmış sarıldığım, aşkın hayalmiş,
Yalnızmış herkes senden öğrendim.

Sensizliğin sebebini kendime sormuyorum,
Eskisi kadar seni özlemiyorum
Korkardım bir gün sensiz kalırım diye,
Korkularım anlamsızmış meğer senden öğrendim.

Sözlerin delip geçti kalbimi o gün,
Bu sensizliği hak ettim mi bilmiyorum?
Seni de sevmiyorum artık kendimden daha fazla,
Düşmanmışsın bana herkesten çok,
Sevmekten korkmayı da senden öğrendim.


Şiir/Şarkı sözü: Sema Yıldırım


1 yorum:

SEMA YILDIRIM

Şiir sevenler, http://www.facebook.com/pages/sema-yıldırım/165007503563345 adresinden şiirlerimi, yazılarımı, güncel haber ve videoları takip edebilirsiniz. İlginiz için teşekkürler...

Hakkımda

Fotoğrafım
Denizli, Türkiye
Şiir sevenler http://semayildirim.net adresinden sesli şiirlerimi, bestelerimi dinleyebilirsiniz.